Pruga Bar-Vrbnica i dalje prema Beogradu je saobraćajni infrastrukturni objekat u Crnoj Gori sa najvećim međunarodnim značajem i iz tog razloga Studija o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar, smatra se od prioritetnih projekata Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija. Prioritet Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija, između ostalog i kroz modernizaciju željezničke pravca Bar - Beograd, je strateški razvoj saobraćajnog koridora XI, odnosno Bukurešt-Beograd-Bar-Bari. Sastanak Trilateralne tehničke komisije Crne Gore, Republike Italije i Republike Srbije na kojoj je danas prezentovan 3. izvještaj Italferra, koji se odnosi na građevinske i tehničke pokazatelje na pruzi, a koji je vezan za Studiju o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar. Italijanska firma ITALFERR u saradnji sa Saobraćajnim institutom CIP iz Beograda, shodno potpisanom Memorandumu o razumijevanju o realizaciji Studije o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar između Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore, Ministarstva za ekonomski razvoj Republike Italije i Ministarstva za infrastrukturu Republike Srbije, otpočeli su 2. oktobra 2009. godine realizaciju projekta pod nazivom “Tehnička i finansijska studija za rekonstrukciju željezničke pruge Bar-Beograd“.
Pruga Bar-Vrbnica i dalje prema Beogradu je saobraćajni infrastrukturni objekat u Crnoj Gori sa najvećim međunarodnim značajem i iz tog razloga Studija o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar, smatra se od prioritetnih projekata Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija.
Prioritet Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija, između ostalog i kroz modernizaciju željezničke pravca Bar - Beograd, je strateški razvoj saobraćajnog koridora XI, odnosno Bukurešt-Beograd-Bar-Bari.
Sastanak Trilateralne tehničke komisije Crne Gore, Republike Italije i Republike Srbije na kojoj je danas prezentovan 3. izvještaj Italferra, koji se odnosi na građevinske i tehničke pokazatelje na pruzi, a koji je vezan za Studiju o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar.
Italijanska firma ITALFERR u saradnji sa Saobraćajnim institutom CIP iz Beograda, shodno potpisanom Memorandumu o razumijevanju o realizaciji Studije o tehničko-ekonomskoj izvodljivosti radova vezanih za rekonstrukciju željezničke linije Beograd-Bar između Ministarstva saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore, Ministarstva za ekonomski razvoj Republike Italije i Ministarstva za infrastrukturu Republike Srbije, otpočeli su 2. oktobra 2009. godine realizaciju projekta pod nazivom “Tehnička i finansijska studija za rekonstrukciju željezničke pruge Bar-Beograd“.
Sredstva za realizaciju projekta u iznosu od milion eura obezbjedilo je Ministarstvo za ekonomski razvoj Republike Italije, dok 0,4 miliona eura kroz logističku podršku obezbjeđuju Ministarstvo saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore i Ministarstvo za infrastrukturu Republike Srbije. Rok za završetak ovog projekta je oktobar 2010. godine.